• 19-02-2022, 05:51:57
    #1
    Hayırlı sabahlar, Geçen hafta mahallede hırsız girmiş bir eve, tüm mahalle tetikteydik.
    2-3 saat önce bir evin alarmı öttü bende o saatten beri tedirgindim. Uyuyamadım, tam yatıyım artık dedim bir anda zil çaldı ilk başta korktum ses çıkarmadım sonra koşarak baktım kapıya kimse yok.
    %99 hırsızdı ama yakalayamadım, 10-15dkdır da sokağı izliyorum giden gelen yok, belli ki bu herif mahalleye dadandı, yarın yine yoklar bizim evi diye düşünüyorum. Nasıl yakalarım ben bu herifi?
  • 19-02-2022, 05:55:17
    #2
    Evi yokluyordur, yapar.
    • Felix
    Felix bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 19-02-2022, 05:59:20
    #3
    Kimse var mı yokmu diye bakıyordur şu ip kameralar var hareket algılayınca fotoğraflayıp bildirim atıyor öyle birşey takın kafanız biraz rahat olur
  • 19-02-2022, 06:11:18
    #4
    Hocam umarım evde teçhizatınız hazırdır
  • 19-02-2022, 06:12:45
    #5
    JetSosyal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evde birisi var mı yok mu diye yoklama ihtimalleri var. Dikkatli olun hocam, evi boş bırakmamakta fayda var. Evden çıkarken, uyurken dış kapının tüm kilitlerini kilitleyin; umarım çelik kapıdır. Yakalamadan kastınız bir güzel benzetmek mi yok emniyete teslim etmek mi hocam?
    Şu saatte beni uyutmadığı için ikiside.
  • 19-02-2022, 06:31:21
    #6
    Sigma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimse var mı yokmu diye bakıyordur şu ip kameralar var hareket algılayınca fotoğraflayıp bildirim atıyor öyle birşey takın kafanız biraz rahat olur
    Geçen sene benim ip kamera çalındı ertesi gün motosiklet çalındı

    Organize iş yapmışlar, karakola gidecektim ben karakoldayken ev soyulur diye 2 gün evden cikmadim
  • 19-02-2022, 07:18:47
    #7
    bunlar karakoldan senden,benden önce çıktığı sürece bırak zili, çok afedersin kıçımızdaki donu bile çalar
  • 19-02-2022, 07:32:46
    #8
    Güvenlik kamerası işini görür
  • 19-02-2022, 08:07:40
    #9
    Pusu kur hocam 😬