Hayırlı sabahlar, Geçen hafta mahallede hırsız girmiş bir eve, tüm mahalle tetikteydik.
2-3 saat önce bir evin alarmı öttü bende o saatten beri tedirgindim. Uyuyamadım, tam yatıyım artık dedim bir anda zil çaldı ilk başta korktum ses çıkarmadım sonra koşarak baktım kapıya kimse yok.
%99 hırsızdı ama yakalayamadım, 10-15dkdır da sokağı izliyorum giden gelen yok, belli ki bu herif mahalleye dadandı, yarın yine yoklar bizim evi diye düşünüyorum. Nasıl yakalarım ben bu herifi?