• 17-02-2022, 17:12:06
    #10
    Kışın çaresi belli de yazın çaresi yok derimizi mi çıkartalım diyorduk geçen yaz. Kışı seviyorum.
  • 17-02-2022, 17:13:21
    #11
    Olumsuzluğa kapılmayın, hele R10 gibi bir ticaret platformundaysak hepimiz, kış bizim için yazdan daha önemli olmalı zira kışın genel olarak işe para akışı daha çok oluyor. İnsanlar yazın işlerini boşlayıp tatile, alışverişe vb. daha çok yöneliyor. Ağustos böceğiyle karınca hikayesi gibi kışın hasadımızı toplayan karınca olalım ☺ Piyasadaki parayı kendimize doğru akıtmayı bilelim.
  • 17-02-2022, 17:16:11
    #12
    Sık dişini verme canını Mart sonuna doğru daha ince giyine biliriz.
  • 17-02-2022, 17:21:14
    #13
    Platin üye
    19 mayıstan sonra mont vs. çıkar diye düşünüyorum ama soğukta gidebilir bu sene iyi kış oldu.
  • 17-02-2022, 17:26:19
    #14
    hocam imaknın varsa taşın yoksa yaz için gün sayarsın
  • 17-02-2022, 17:28:21
    #15
    Hangi ilde olduğuna göre değişir
  • 17-02-2022, 17:29:45
    #16
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    soğuktan korunmak mümkün sıcaktan korunmak na mümkün kış olabildiğince uzun sürsün benim payıma
    Hatayda bunu söylemek güzel hocam

    Adamın şubesi Iğdır Sen bir de orda gör kendi payını
  • 17-02-2022, 17:51:24
    #17
    Keşke hiç bitmese, Yazdan nefret ediyorum
  • 17-02-2022, 21:43:05
    #18
    adanaya gel .kış felan bilmezsin. yada antalya