Olumsuzluğa kapılmayın, hele R10 gibi bir ticaret platformundaysak hepimiz, kış bizim için yazdan daha önemli olmalı zira kışın genel olarak işe para akışı daha çok oluyor. İnsanlar yazın işlerini boşlayıp tatile, alışverişe vb. daha çok yöneliyor. Ağustos böceğiyle karınca hikayesi gibi kışın hasadımızı toplayan karınca olalım ☺ Piyasadaki parayı kendimize doğru akıtmayı bilelim.