• 17-02-2022, 15:06:20
    #1
    Selam arkadaşlar
    10.000 TL'ye kadar laptop almam gerekiyor. Bundan daha fazlasını vermeyi düşünmüyor.
    Aşırı bir oyun olmayacak kodlama ve grafik vs o tür işlemlerde kullancam.
    Ekranı 16 veya 17 olacağı için fazla seçenek bulamıyorum. (Kredi kartı ile alacağım bu arada)


    https://www.hepsiburada.com/huawei-m...HBCV000000CC8P


    https://www.hepsiburada.com/hp-17-cp...HBCV00001367SH
  • 17-02-2022, 15:07:44
    #2
    Huawei
  • 17-02-2022, 15:11:12
    #3
    hp pişmanlıktır.
  • 17-02-2022, 15:15:40
    #4
    Hocam sarı siteden 10.000 civarı garantili macbook air önereceğim. Çok daha sağlıklı olacağına gönülden inanıyorum, bilginize..
  • 17-02-2022, 15:51:24
    #5
    Huawei d15 4 tane aldık kullandık şimdi d16 kullanıyorum çok iyi bilgisayar. Şarjı, açılışı, kullanımı, ısısı, estetiği her şeyi iyi. Performans konusunda ise cpu karşılaştırma sitelerinden diğer bilgisayarların işlemcileri ve ekran kartını kıyaslamanızı öneririm. Yeterli gelirse veriler bu fiyata süper bilgisayar. Şarj cihazı c tipi olduğu için yeni bütün telefonların şarjını da yapabiliyorsunuz.
  • 17-02-2022, 16:36:52
    #6
    İkisi arasında kesinlikle Hp 17-CP0018NT derim.
  • 17-02-2022, 16:54:33
    #7
    Messi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İkisi arasında kesinlikle Hp 17-CP0018NT derim.
    Neden ama hocam kullanıyormusunuz.
  • 17-02-2022, 17:01:16
    #8
    Huawei Matebook D16 kullanıyorum. 16 GB olanı. Fiyatlar çok yükselmiş maalesef. Ben de hızı ve ekran boyutu büyük olsun diye aldım. Beklentimin çok daha ötesinde açıkçası. Ekran kalitesi, tasarımı, hızı çok iyi. Oldukça ince ayrıca. Şarjı 7 8 saat civarında gidiyor. Yaptığınız işleme göre bu süre azalabilir veya uzayabilir. Bir de 16 GB ram olan modeli sanırım Türkiye'de stokları tükenmiş. Hiç bir sitede göremedim şuan.

    Edit: HP modele baktığımda biraz daha eski bir tasarım. Özellikle ekran çerçevesi oldukça geniş. Ve hiç yorum yok. Fakat Huawei d16 ile ilgili çok yorum var. Youtube'da da onlarca inceleme videosu var. Almadan önce incelediğimde kusur bulan çıkmamıştı kameranın konumu dışında. Kamera konumu gerçekten çok kötü bu arada
  • 17-02-2022, 17:32:00
    #9
    Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Huawei Matebook D16 kullanıyorum. 16 GB olanı. Fiyatlar çok yükselmiş maalesef. Ben de hızı ve ekran boyutu büyük olsun diye aldım. Beklentimin çok daha ötesinde açıkçası. Ekran kalitesi, tasarımı, hızı çok iyi. Oldukça ince ayrıca. Şarjı 7 8 saat civarında gidiyor. Yaptığınız işleme göre bu süre azalabilir veya uzayabilir. Bir de 16 GB ram olan modeli sanırım Türkiye'de stokları tükenmiş. Hiç bir sitede göremedim şuan.

    Edit: HP modele baktığımda biraz daha eski bir tasarım. Özellikle ekran çerçevesi oldukça geniş. Ve hiç yorum yok. Fakat Huawei d16 ile ilgili çok yorum var. Youtube'da da onlarca inceleme videosu var. Almadan önce incelediğimde kusur bulan çıkmamıştı kameranın konumu dışında. Kamera konumu gerçekten çok kötü bu arada
    Hocam buna sonradan 8 GB daha eklemek için slot mevcutmudur. 16 Gb olan modelde 2500 TL para oynuyor Rami ekstra alsam o kadar tutmaz