Huawei Matebook D16 kullanıyorum. 16 GB olanı. Fiyatlar çok yükselmiş maalesef. Ben de hızı ve ekran boyutu büyük olsun diye aldım. Beklentimin çok daha ötesinde açıkçası. Ekran kalitesi, tasarımı, hızı çok iyi. Oldukça ince ayrıca. Şarjı 7 8 saat civarında gidiyor. Yaptığınız işleme göre bu süre azalabilir veya uzayabilir. Bir de 16 GB ram olan modeli sanırım Türkiye'de stokları tükenmiş. Hiç bir sitede göremedim şuan.
Edit: HP modele baktığımda biraz daha eski bir tasarım. Özellikle ekran çerçevesi oldukça geniş. Ve hiç yorum yok. Fakat Huawei d16 ile ilgili çok yorum var. Youtube'da da onlarca inceleme videosu var. Almadan önce incelediğimde kusur bulan çıkmamıştı kameranın konumu dışında. Kamera konumu gerçekten çok kötü bu arada
Hocam buna sonradan 8 GB daha eklemek için slot mevcutmudur. 16 Gb olan modelde 2500 TL para oynuyor Rami ekstra alsam o kadar tutmaz