• 17-02-2022, 01:19:36
    #1
    Merhaba,

    R10 Default temada;
    • Konularımdaki mesajlara r10+ veremiyorum.
    • Doğru cevap olarak işaretleyemiyorum.

    Ana sistem modern tema, ancak bazen vBulletin 3 nostaljisi için default kullanıyorum. Bu problem yaklaşık 1 aydır mevcut. Seçenek olarak default tema da kullanılabildiğinden, o temadayken, bu işlemleri gerçekleştirememek üyelerin hak ettiği şekilde teşekkür mahiyetindeki özellikleri takdim edemeyişimizden dolayı problem yaratıyor. @Burti;
  • 17-02-2022, 01:28:03
    #2
    Modern temada da geçen doğru cevap yapamıyordum.
  • 17-02-2022, 01:30:50
    #3
    GuarDofErun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Modern temada da geçen doğru cevap yapamıyordum.
    Hatırlıyorum o tarz bir konu, @Meraboy; geliştirici ekibe iletildiğini belirtmişti. Şu an düzeldi mi modern temada? Defaultta hala çalışmıyor.
  • 17-02-2022, 01:32:19
    #4
    Risque adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hatırlıyorum o tarz bir konu, @Meraboy; geliştirici ekibe iletildiğini belirtmişti. Şu an düzeldi mi modern temada? Defaultta hala çalışmıyor.
    Hocam modern temada hala çalışmıyor.
  • 17-02-2022, 01:35:20
    #5
    GuarDofErun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam modern temada hala çalışmıyor.
    Öyleyse köklü bir bakım şart. @Burti;
  • 17-02-2022, 02:11:41
    #6
    Doğru cevap+ az önce test ettim çalışmıyor.
  • 17-02-2022, 02:49:02
    #7
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğru cevap+ az önce test ettim çalışmıyor.
    @EftalBulut;