Merhaba,
R10 Default temada;
- Konularımdaki mesajlara r10+ veremiyorum.
- Doğru cevap olarak işaretleyemiyorum.
Ana sistem modern tema, ancak bazen vBulletin 3 nostaljisi için default kullanıyorum. Bu problem yaklaşık 1 aydır mevcut. Seçenek olarak default tema da kullanılabildiğinden, o temadayken, bu işlemleri gerçekleştirememek üyelerin hak ettiği şekilde teşekkür mahiyetindeki özellikleri takdim edemeyişimizden dolayı problem yaratıyor.
@Burti;