Merhaba,

R10 Default temada;
  • Konularımdaki mesajlara r10+ veremiyorum.
  • Doğru cevap olarak işaretleyemiyorum.

Ana sistem modern tema, ancak bazen vBulletin 3 nostaljisi için default kullanıyorum. Bu problem yaklaşık 1 aydır mevcut. Seçenek olarak default tema da kullanılabildiğinden, o temadayken, bu işlemleri gerçekleştirememek üyelerin hak ettiği şekilde teşekkür mahiyetindeki özellikleri takdim edemeyişimizden dolayı problem yaratıyor. @Burti;