• 16-02-2022, 22:24:57
    #1
    Merhaba arkadaÅŸlar,

    Telefonu yan tutuyorum, dik tutuyorum, ters çeviriyorum sürekli ekran ışığı yanıyor otomatik. Ben ekrana dokunduğum zaman yansın istiyorum sadece böyle bir ayarı var mı?
  • 16-02-2022, 22:25:30
    #2
    kestirmelerden ayarlamak lazım da olurmu bilmiyorum facede iphone gruplarında yapan olur belki
  • 16-02-2022, 22:31:26
    #3
    Ayarlar / ekran ve parlaklık / uyandırmak için kaldır kısmını kapat

    Ayarlar / erişilebilirlik / dokunma/ uyandırmak için dokun kısmını aç
  • 16-02-2022, 22:44:41
    #4
    eslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayarlar / ekran ve parlaklık / uyandırmak için kaldır kısmını kapat

    Ayarlar / erişilebilirlik / dokunma/ uyandırmak için dokun kısmını aç
    Bu yorumu harfiyen uygularsan sorunun çözülecektir.

    Başka bir sorunun olursa çekinmeden yazabilirsin.