Merhaba arkadaÅŸlar,
Telefonu yan tutuyorum, dik tutuyorum, ters çeviriyorum sürekli ekran ışığı yanıyor otomatik. Ben ekrana dokunduğum zaman yansın istiyorum sadece böyle bir ayarı var mı?
iPhone 11 Işığı Hakkında Sorum Var
3
●80
- 16-02-2022, 22:25:30kestirmelerden ayarlamak lazım da olurmu bilmiyorum facede iphone gruplarında yapan olur belki
- 16-02-2022, 22:44:41Bu yorumu harfiyen uygularsan sorunun çözülecektir.eslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başka bir sorunun olursa çekinmeden yazabilirsin.