• 16-02-2022, 21:35:16
    #1
    Çok dilli siteler için sitemap kaydını oluştururken her birini ayrı ayrı mı oluşturmamız gerekiyor acaba?
  • 16-02-2022, 21:38:50
    #2
    evet hocam ayrı ayrı oluşturun.
  • 16-02-2022, 21:54:32
    #3
    basricetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet hocam ayrı ayrı oluşturun.
    Bu diğerlerini oluşturduğumda, ilk orijinal dilindeki sitemap de de çıkıyor hepsi? sorun teşkil eder mi
  • 16-02-2022, 21:55:46
    #4
    Wolldexcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu diğerlerini oluşturduğumda, ilk orijinal dilindeki sitemap de de çıkıyor hepsi? sorun teşkil eder mi
    Onları consoleda yollamayın hocam. Seçerek yollayın.
  • 16-02-2022, 21:57:49
    #5
    basricetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onları consoleda yollamayın hocam. Seçerek yollayın.
    Nasıl seçiyoruz? çünkü search console dan kaydediyordum.