• 16-02-2022, 10:51:42
    #1
    Bulunduğum bir grupta denk geldiğim bi satış mesajı gördüm r10 davetiyesi satıyordu bununla ilgili yönetim önlem vs alabiliyor mu?

  • 16-02-2022, 10:52:32
    #2
    Numarayı gizlemeniz sizin için daha iyi hocam başınız ağrıyabilir
  • 16-02-2022, 10:53:10
    #3
    Telegramda da satılıyordu maalesef.
    Acaba yeni bir açık mı buldular yoksa milleti mi kekliyorlar?
    • BKT
    BKT bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 16-02-2022, 10:53:23
    #4
    Numarayı karalayın hocam.
  • 16-02-2022, 10:54:41
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telegramda da satılıyordu maalesef.
    Acaba yeni bir açık mı buldular yoksa milleti mi kekliyorlar?
    Yok gerçekten satıyorlar hocam sonra ************** artınca bizim başımız ağrıyacak
  • 16-02-2022, 10:59:22
    #6
    numarayı yönetime bildirin. sistemde kayıtlı ise şutlayacaklardır arkadaşı. Gördükçe iletin numaraları herkes ilettikçe bununda önüne bir nevi geçilecektir.
  • 16-02-2022, 11:02:01
    #7
    SmhCLK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    numarayı yönetime bildirin. sistemde kayıtlı ise şutlayacaklardır arkadaşı. Gördükçe iletin numaraları herkes ilettikçe bununda önüne bir nevi geçilecektir.
    İleteyim hocam hemen
  • 16-02-2022, 11:02:21
    #8
    sınırsız davetiye kodu taktiği kesin konu açıyorlar davetiye kodu lazım ben artık kimseye davetiye vermiyorum
  • 16-02-2022, 11:59:18
    #9
    Forumda davetiye istenmesinin yasak olması gerekiyor. Başka şekilde önüne geçilmez.