• 13-02-2022, 19:54:51
    #1
    Selamlar arkadaşlar iyi akşamlar
    Birisi arabama vurup kaçmış sitenin güvenlik kamerasından yedeği aldım ve bilgisayara gelip açıp izleyeceğim bir türlü açamadım..
    VLC player denedim olmadı.
    h265 codec indirdim denedim olmadı.
    1-2 tane program indirdim olmadı. Yardımcı olabilecek varmı ?
  • 13-02-2022, 20:00:45
    #2
    K-Lite Codec Pack denedin mi?
  • 13-02-2022, 20:02:13
    #3
    H265 leri vlc nin açması lazım bildiğim kadarıyla. Ben de açıyordu
  • 13-02-2022, 20:05:12
    #4
    Kurumsal PLUS
    Bunu 2,5tl ye satın alın mağazadan direk kurun ve windows 10/11 in kendi oynatıcısı ile açın https://prnt.sc/26v4wye
  • 13-02-2022, 20:06:03
    #5
    çözüldü arkadaşlar k-lite codec pack ile çözdüm teşekkürler...