Ödeme yöntemi ne kullanabilirim.
5
●128
- 12-02-2022, 17:07:56Yaptığım işlemler için ödeme yöntemi ne kullanabilirim İBAN isim soy isim vs kullanmadan ne şekilde ödeme alabilirim biri bana yardım ederse sevinirim
- 12-02-2022, 17:14:13Üç kuruş işlem yapıyoruz banka ile uğraşmamak vergi vs başımız ağrımasın die
- 12-02-2022, 17:16:07Pay olur vs ama banka hesabı olunca bankalar bu para nerden geliyor vergisi var mı vs die sıkıntı çıkarmasın die.
- 12-02-2022, 17:18:54Sürekli 5k-10k giriş olmadıkça 500 tl 1K gibi rakamlarla başınız ağrımaz hocam.hilalcelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
