• 12-02-2022, 17:07:56
    #1
    Yaptığım işlemler için ödeme yöntemi ne kullanabilirim İBAN isim soy isim vs kullanmadan ne şekilde ödeme alabilirim biri bana yardım ederse sevinirim
  • 12-02-2022, 17:08:42
    #2
    hayırdır biri mi dolandırıcaksınız? neden böyle bir şeye ihtiyacınız var?
  • 12-02-2022, 17:12:08
    #3
    Hocam konuyu biraz daha açarsanız yardımcı olmaya çalışırız.
    Kafada çok soru işareti bırakıyorsunuz...
  • 12-02-2022, 17:14:13
    #4
    Üç kuruş işlem yapıyoruz banka ile uğraşmamak vergi vs başımız ağrımasın die
  • 12-02-2022, 17:16:07
    #5
    Pay olur vs ama banka hesabı olunca bankalar bu para nerden geliyor vergisi var mı vs die sıkıntı çıkarmasın die.
  • 12-02-2022, 17:18:54
    #6
    LOTUSLİSANS.COM
    hilalcelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üç kuruş işlem yapıyoruz banka ile uğraşmamak vergi vs başımız ağrımasın die
    Sürekli 5k-10k giriş olmadıkça 500 tl 1K gibi rakamlarla başınız ağrımaz hocam.