Satılabilir hale gelse bile herkes mal boşaltacak ve değeri çok düşecek gibi gözüküyor. Borsada alım emirlerinin daha düşük olacağını düşünüyorum. Bu kadar bedava coin dağıtmaları bana normal gelmiyor.
SCAM dediler 0.0003 e indi. Daha sonra metakings twitter'da "buradayız arkadaşlar hayırdır" diye açıklama yaptı coinin değeri 0.6'ya yükseldi.
Havadan gelen 120MTK ile sonucu bekliyorum. YTD