• 10-02-2022, 17:14:02
    #1
    Geçen yıl komşunun çocuğu al abi Exxen üyeliğimi sen de kullan ben gece nöbette izliyom, sen de gündüz izlersin dedi. Gibi dizisini fark ettim geçen yıl, aşırı hoşuma gitti var mı izleyen?
  • 10-02-2022, 17:15:14
    #2
    Efsane
  • 10-02-2022, 17:17:33
    #3
    çok güzel boş yapıyolar bayılıyorum feyyaz yiğit efsane
  • 10-02-2022, 17:18:23
    #4
    13-14 yıldır falan dizi izlemiyorum.
  • 10-02-2022, 17:19:10
    #5
    Mabel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    13-14 yıldır falan dizi izlemiyorum.
    Aşırı cool hareket hocam
  • 10-02-2022, 17:20:21
    #6
    gösterirşiz dizi. köfteciler bunları alı koyuyor parasına çökmek istiyor o bölüm efsaneydi.birde vatkalı çeket giymek istiyordu ısrarla;kıl bir tip herşeye muhalaefet ediyor ama cebimde 10 liram var zoruma gidiyor; cebimde hiç param olmasın daha iyi diyor. güzel bir dizi ama herkes çekemez.
  • 10-02-2022, 17:20:26
    #7
    Çıksa da izlesem dediğim tek dizi. Diziden ziyade Feyyaz Yiğit tam benlik bi adam
  • 10-02-2022, 17:45:36
    #8
    Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aşırı cool hareket hocam
    Öyle bi çabam yok. Gerçekten izlemiyorum
  • 10-02-2022, 18:22:19
    #9
    Çok manidar göndermeleleri ve replikleri var

    https://youtu.be/LQ1zBX4C8w0