gösterirşiz dizi. köfteciler bunları alı koyuyor parasına çökmek istiyor o bölüm efsaneydi.birde vatkalı çeket giymek istiyordu ısrarla;kıl bir tip herşeye muhalaefet ediyor ama cebimde 10 liram var zoruma gidiyor; cebimde hiç param olmasın daha iyi diyor. güzel bir dizi ama herkes çekemez.