• 07-02-2022, 20:45:32
    #1
    Merhabalar r10 da konu açmıştım nostaji olsun diye metin2 pazarı tarzında konu tasarımı yaptım markdown eklediğim kodlar siliniyor bu yüzden tasarım artık gözükmüyor bunun için ne yapabilirim?
    Sorun büyük bende tasarımı sildim
    Konu için tıkla
  • 07-02-2022, 20:49:30
    #2
    img yükle ile yüklediniz sanırım ben konularımı yayınlarken kendı host paketımde barındırıyorum gorsellerı
  • 07-02-2022, 20:52:46
    #3
    emrerusen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    img yükle ile yüklediniz sanırım ben konularımı yayınlarken kendı host paketımde barındırıyorum gorsellerı
    Son pişmanlık çare etmez ozaman