@ademakcan; Hocamın üstüne tanımam. Kimse onun gibi dürtemiyor
Ahahaha 😂
Her gün tacize uğruyorum bu dürtme konusun da. Aslında evet fikir ve öneri çok mantıklı böyle bir on/off modu olsa çok güzel olur.
Ben memnunsun saniyodum özel abi,şimdi işin rengi değişti bak 😂
@ademakcan; neler yaptın insanlara masum masum r10nda gezen insanlar dürtme kapattırmaya çalışıyor yazık sana yazıkkkk
Valla alakam yok barışı dürtmüyorum