1.5 yıldır forumdayım, henüz bir kez bile dürtülmedim. Nasıl bir şey arkadaş bu, biriniz dürtsenize beni sevabına 😄
Bu arada kapatma özelliği yok hocam.
Dürtmeleri nasıl kapatıyoruz?
22
●868
- 07-02-2022, 03:09:41
- 07-02-2022, 03:21:47Hemen dürtme botumu çalıştırıyorumRexx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-02-2022, 03:25:32Ya dur şimdi karpuz kabuğu düşürmeAeroCS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-02-2022, 03:28:44ağzının tadını bilmiyosun hocammmPeace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle