Uzun süredir türk telekomun sınırsız magnet tarifesini kullanmaktayım, fakat kullandığıma bin pişman oldum diyebilirim, her ay düzenli olarak "Lokasyon değişikliği yaptığınız için bağlantınız yavaşladı" ya da "Sim kartı farklı cihazda kullandığınız için bağlantı hızınız yavaşladı" gibi uyarılar veriyor, fakat magnet modemim yerinden oynatılmadı bile, genelde gün içerisinde evde olmayınca eve girdiğim zaman bu hatayla karşılaşıyorum, 12 saat boyunce çağrı merkeziyle görüştüm belli aralıklarla, onlarca kayıt oluşturdum fakat dönüş alamadım, siz değerli üyelerimizden bilgi almak istiyorum ne yapabilirim? turkcell superbox'ı düşündüm fakat 24 ay tahhütlü ve fiyatları aşırı pahalı olduğu için yaklaşamadım.

Saygılarımla.