Sitemde Error.log bir hata var ama çözemiyorum? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sitemde Error.log bir hata var ama çözemiyorum?
2
●
60
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Sitemde Error.log bir hata var ama çözemiyorum?
01-02-2022, 04:59:05
#1
XCE
Merhabalar başlıktan da bahsettiğim gibi üye kayıt oluyor ancak error.log ta çıkan bir hatadan anlıyamıyorum üyede sadece beyaz sayfa görüyormuş bilgi sahibi olan arkadaşlar pm ya da whatsaap iletişime geçerse sevinirim.
01-02-2022, 05:03:33
#2
Misafir
error.log 'un içini ss al pm'den yolla bana
01-02-2022, 05:17:05
#3
XCE
Attım hocam
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler