İyi geceler herkese

Benim Blue Switch Rampage Mekanik klavyem var. Son zamanlarda custom klavyeler çok patladı biliyorsunuz.
Bu keycap muhabbetini tam anlamadım, bilen arkadaş varsa yardımcı olabilirse çok sevinirim.

Şimdi ben keycap set satın alsam, klavyemdeki tuşlarla değiştirsem, sesi de değişir mi? Switchten switche uyumluluk farkı olur mu? (ISO)

Yanıtlarınız için teşekkür ederim