Dosyalarım çöp mü oldu? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Dosyalarım çöp mü oldu?
11
●
418
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Dosyalarım çöp mü oldu?
1
2
31-01-2022, 04:07:53
#10
burakgungormus
BaRBaRYaN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
geçmiş olsun
Çok teşekkür ederim iyi forumlar hocam 😊
Umo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu mussallat exe değil mi 😄 bitmedi gitti şu virüs
Ta kendisi hocam kaspersky bir sürü exe dosyası sildi durdu 30dk ya yakın
31-01-2022, 04:10:38
#11
Umo
Gecmis olsun hocam 🤗
31-01-2022, 04:10:58
#12
burakgungormus
Umo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Gecmis olsun hocam 🤗
Çok teşekkür ederim 😊
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler