caylakgirisimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o zaman kablonette kalmak daha iyi sanirim hocam. peki fiber modem falan oluyor mu yani fiber paketlere girince suan kullandigim paketi goruyorum o zaman ben fiber miyim, ek modem falan mi talep etsem
Daha iyi evet Fiber bende sizin gibi yıllardır kullanıyorum.