• 29-01-2022, 19:26:12
    #1
    merhaba bir kurum için yaptığım siteyi genel olarak değerlendirir misiniz vakit ayıran yorum yazan herkese teşekkür ederim. (online bağış eklenecek)
    https://www.hafizyetistir.com/
  • 29-01-2022, 19:27:58
    #2
    Tasarımı genel olarak beğendim. Mobil menü tasarımı değiştirilirse daha güzel olabilir.
  • 29-01-2022, 19:30:27
    #3
    berkaycavdar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tasarımı genel olarak beğendim. Mobil menü tasarımı değiştirilirse daha güzel olabilir.
    bulamadım onun yeini en azından yeşil yapmak isterim bakacağım hocam
  • 29-01-2022, 19:55:47
    #4
    çok güzel olmuş öok beğendim tam kurumsal bir havası var
  • 29-01-2022, 19:58:28
    #5
    DraqoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok güzel olmuş öok beğendim tam kurumsal bir havası var
    Teşekkür ederim hocam
  • 29-01-2022, 20:35:12
    #6
    sade kolay ve güzel.hayırlı olsun
  • 29-01-2022, 20:39:46
    #7
    Site yavaş açılıyor. Tasarım iyi fakat İSLAMİ site diye siteyi yeşile boğmuşsunuz MOBİL menü kötü. Başarılar.
  • 29-01-2022, 20:54:35
    #8
    ugrboz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Site yavaş açılıyor. Tasarım iyi fakat İSLAMİ site diye siteyi yeşile boğmuşsunuz MOBİL menü kötü. Başarılar.
    Siyah idi kurum yeşil istedi cache yok hocam bir el atacağım cache vs hocam
  • 29-01-2022, 22:28:15
    #9
    🚘 R10 Nöbetçi Sigortacı
    Elinize sağlık çok güzel olmuş bence