berkaycavdar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tasarımı genel olarak beğendim. Mobil menü tasarımı değiştirilirse daha güzel olabilir.
bulamadım onun yeini en azından yeşil yapmak isterim bakacağım hocam