• 29-01-2022, 16:57:45
    #1
    Merhaba,
    Bilgisayarimda sağ alt kısımda internete bağlanırken wifi ağları ve wifi düğmesi görünmüyor. Sadece uçak modu düğmesi görünmekte.
    Bunu nasıl çözebiliriz.
    Şimdiden teşekkür ederim.
  • 29-01-2022, 16:58:51
    #2
    hocam görev çubuğundan wifi çubuğu var mı yok mu kontrol edin
  • 29-01-2022, 17:00:30
    #3
    Yok. Sadece ağ çubuğu var.
  • 29-01-2022, 17:00:56
    #4
    Aygıt yöneticisinden kablosuz ağ sürücüsünü kaldırın. Bilgisayarı kapatıp açın, otomatik yüklenir ve düzelir muhtemelen. Eğer düzelmezse kablosuz ağ sürücüsünü manuel olarak indirip kurarsınız.
  • 29-01-2022, 17:01:31
    #5
    https://www.youtube.com/watch?v=VPpVVdLVt74
    belki yardımcı olur hocam
  • 29-01-2022, 17:04:10
    #6
    Hernie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam görev çubuğundan wifi çubuğu var mı yok mu kontrol edin
    Hernie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    https://www.youtube.com/watch?v=VPpVVdLVt74
    belki yardımcı olur hocam
    Ama ayarlara girince dahi ağ ve internet kısmında da wifi yok.
  • 29-01-2022, 17:05:01
    #7
    Monster PC de Windows 11 de başıma geldi. Monster yetkilisi ile driver sildik kurduk fakat hiçbir sonuç alamadık. Daha sonra Windows yeniden kurdum ( format ) düzeldi. Sanırım bunun tek çaresi 0'lamak...
  • 29-01-2022, 17:05:07
    #8
    CanDogan44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ama ayarlara girince dahi ağ ve internet kısmında da wifi yok.
    hocam o zaman sürücüleri güncelleştirmeniz/kaldırıp baştan kurmanız gerekecek
  • 29-01-2022, 17:09:58
    #9
    Aygıt yöneticisinw girip sağ tıklayın donanımları taratın sonra kendi otomatik gelecektir