Merhaba,
Bilgisayarimda sağ alt kısımda internete bağlanırken wifi ağları ve wifi düğmesi görünmüyor. Sadece uçak modu düğmesi görünmekte.
Bunu nasıl çözebiliriz.
Şimdiden teşekkür ederim.