Öncelikle merhabalar, elimde yaklaşık 20-30 adet Yerel Rehber 1,2 seviye 1 yıllık hesaplar var hesaplarda hiç mail trafiği olmamış, kullanılmamış hesaplar bu hesaplarla işletme kaydı olur mu?