silver ve gold üyelik hakkında düşünceleriniz
10
●304
- 27-01-2022, 18:03:10selamlar r10 daki silver ve gold üyelik hakkında düşüncelerinizi merak ediyorum. eğer alırsam tek sebebi konuyu yukarı taşıma özelliği olacak benim için. kullananlar faydasını görüyor mu satış veya konularda? bu konuyu merak ediyorum. teşekkürler herkese.
- Kabul Edilen Cevap
- 0 Beğeni
-
- 27-01-2022, 18:04:16Gold üyelikte konu taşıma süresi çok uzun platin öneririm
- 27-01-2022, 18:05:26Hocam birden fazla konunuz var ise platin üyelik öneririm. Benim çok işime yarıyor, kategorilerde öne çıkmanızı sağlıyor.
Eğer 1-2 adet konunuz var ise gold üyelik öneririm. Silver üyelikten daha faydalı ve daha çok öne çıkarabiliyorsunuz
- 27-01-2022, 18:10:14Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.Cevabın için sağ olasın Abdullah hocamAbdullahAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
platin beni maddi olarak aşabilir ama goldla başlayacağım bakalım heyecanlıyım bunun için
- 27-01-2022, 18:11:39Platin üyeliği yeni aldım, 1 hafta olmadı bile. Şimdiden faydasını görüyorum, ekşi sözlük satışlarımı 3'e katladı. Tavsiye ederim.
- 27-01-2022, 18:12:38
- 27-01-2022, 18:23:51sabah kalkış. Yatmadan 3-4 saat önce şeklinde upluyorum işime geliyor daha çok vaktim olsa platin alırdım
- 27-01-2022, 18:38:39Silver Üyelik > Gold üyelik
Bana göre bu şekilde fiyatları bilmiyorum ama daha önceki deneyimlerime göre öyle 12 saate bir up tutmuyor. Çok düzenli bir hayatın olacak ki iki kez uplama yap. Atıyorum 1. gün akşam 12'de uplama yaptın. 2. gün işin vardı 14:00'da upladın. Bu sefer akşam sorun oluyor.
Kaçırdığın zaman bir işe yaramıyor. Silver bu konuda daha iyi günde 1 upluyorsun örneğin saat 20:00 kafan rahat oluyor.
