selamlar r10 daki silver ve gold üyelik hakkında düşüncelerinizi merak ediyorum. eğer alırsam tek sebebi konuyu yukarı taşıma özelliği olacak benim için. kullananlar faydasını görüyor mu satış veya konularda? bu konuyu merak ediyorum. teşekkürler herkese.