Bu zamana kadar whatsappta hiç durum bildirimi gelmiyodu hatta whatsappın durum diye bi özelliği olduğunu dahi unutmuştum, geçenlerde whatsappı silip yüklemem gerekti
o günden beri birisi durum paylaşınca sanki mesaj gelmiş gibi bildirim simgesi çıkıyo, bunu nasıl engelleyebilirim