Abi engelleyin geçin veya pm atıp problem nedir diye yoklayın. Her böyle küçük pürüzde konu açmaya ne gerek var.
Bu aralar çok moda oldu o onu dürtüyor ona konu açıyor. Varsa bir problem direk şahısa sorun. Forumu böyle konular ile kirletmeye gerek yok.
Gözünü seveyim Okudugunu anladın mı sen? Makara olsun diye mi açtık sanıyorsun.
Adam gecenin bir saati bildirim yagmuruna tutmuş. İşi olan bir kere bildirim atar. Yani forumda birini rahatsız eden sana normal geliyorsa bundan sonra sana atsınlar dürtme saldırısını. Herkesi rahatsız ediyorsa benim gibi forumdan banlansın. İlgili bir sıkıntı varsa yukarıdaki yöneticiye bildir butonunu kullanabilirsin. Bu kadar basit.
Şikayet konusu açsam haklı iken ban filan yerim yag gibi üste çıkar 😂