Abi engelleyin geçin veya pm atıp problem nedir diye yoklayın. Her böyle küçük pürüzde konu açmaya ne gerek var.
Bu aralar çok moda oldu o onu dürtüyor ona konu açıyor. Varsa bir problem direk şahısa sorun. Forumu böyle konular ile kirletmeye gerek yok.