• 26-01-2022, 20:53:35
    #1
    Merhabalar,

    Aşı olmadım hiç ama hiçbir zaman da pozitif olmadım. Sinemaya girişler de aşı zorunluluğu kalktı falan diyorlar, girebiliyor muyum?
  • 26-01-2022, 20:57:30
    #2
    Bende senin gibiyim
  • 26-01-2022, 20:58:08
    #3
    Meta (FB,IG) & Google Ads
    bildiğime göre bakanlığın son genelgeye göre, aşı ve PCR testi zorunluluğu kaldırıldı
  • 26-01-2022, 20:58:19
    #4
    Kurumsal Üye
    Takip
  • 26-01-2022, 20:58:34
    #5
    Kurumsal PLUS
    Hiçbir şey sormuyorlar arkadaşda aşısızdı kolaylıkla girebildi problem olacağını düşünmüyorum.
  • 26-01-2022, 21:02:38
    #6
    ravenx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiçbir şey sormuyorlar arkadaşda aşısızdı kolaylıkla girebildi problem olacağını düşünmüyorum.
    geçen hafta 2 defa gittim 2 sindede girerken aşı kartı sordular
  • 26-01-2022, 21:03:48
    #7
    gitme boşver omciron çok hızlı yayılıyor.twitterda senin gibi 2 yıldır kaçtım. 1 yıldır kaçtım sonunda beni buldu diyen paylaşımlar çok.
  • 26-01-2022, 21:17:33
    #8
    bana geçen arkadaş aldı bileti elimi kolumu sallayarak girdim hem de adını duyurmuş bi sinemaydı sorun olmadı
  • 26-01-2022, 21:33:43
    #9
    Girebilirsiniz hocam