ravenx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiçbir şey sormuyorlar arkadaşda aşısızdı kolaylıkla girebildi problem olacağını düşünmüyorum.
geçen hafta 2 defa gittim 2 sindede girerken aşı kartı sordular