1.Mas Sistemine kayıt olundu ama admob hesabımda var ama reklam kısıtlaması var admob reklam kısıtlama olması sorun teşkil ediyor mu?

2.Aşağıdaki gibi duruyor onay sürecinde mi henüz anlamadım