• 25-01-2022, 19:40:27
    #1
    Merhaba hocalarım. Ben örgün eğitim olarak Bilgisayar programcılığı okuyordum. 2.sınıfta kaydımı sildirdim. Açıköğretim de üniversite okumak istiyorum. Bilgisayar programcılığı okusam önceden okuduğum kaydımı sildirdigim derslerden muaf olur muyum? Yoksa sıfırdan mi başlarım?
  • 25-01-2022, 19:43:59
    #2
    Selamlar,

    Muaf olmanız için mezun olmuş olmanız gerek diye biliyorum.
  • 25-01-2022, 19:46:35
    #3
    Transkript belgenize ulaşabiliyorsanız muaf olabiliyorsunuz. Dersleri gördüğünüze dair belgeyi öğrenci işlerinden alabilirsiniz. Sonra açıköğretim sistemine yükleyebilirsiniz. Muhtemelen olumlu sonuçlanacaktır.
    • eslao
    eslao bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.