Ad Soyad kısmı neden böyle? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ad Soyad kısmı neden böyle?
1
●
274
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Ad Soyad kısmı neden böyle?
24-01-2022, 19:01:02
#1
Escanor
Ad soyad kısmı neden böyle merak ettim.
24-01-2022, 19:02:22
#2
cmlndz
Bugün bir güncelleme geldi ondan sonra böyle oldu düzeltilir muhtemelen.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler