bu yıl 4 yıllık bir bölümü bitireceğim ve bitirdikten sonra 2 yıllık bir önlisans bölümü okumak istiyorum fakat bu duruma askerlik engel olur mu bilemedim. 4 yıllık lisans bittikten sonra askerliği 2 yıl uzatabiliyormuşuz bu sürede önlisans okuayabilir miyim?