Merhaba,
2020 nisan ayında bedelliyi ödedim ve bu ayın 28 inde galiba açıklanacakmış askerlik yerleri. Covid-19 aşısı olmadım bunla ilgili bi sorun yaşar mıyım bilen veya yakın zamanda giden var mı ? Ayrıca bedelli yapanlara soruyorum tavsiyeleriniz nelerdir ?
Teşekkürler..
Bedelli Askerlik ile İlgili
10
●174
- 22-01-2022, 23:51:33hayırlısı olsun hakkımızda hocam, aşı oldunuz mu sizCavitUcaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-01-2022, 23:52:012 doz biontech oldum 2 ay öncehfhml adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-01-2022, 23:54:22ben olmadım umarım bir sorun yaratmazlarCavitUcaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-01-2022, 01:02:08yok hocam şart koşacaklarını sanmıyorum ama test konusunda 2-3 günde br test felan isterlerse o yorar diye düşünüyorum aslında.. yani umarım şart koşmazlarEmsar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-01-2022, 01:18:44yani ben de sanmıyorum hocam aslında ama yine de içimde bir kuşku yok değil.eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle