Merhaba,
2020 nisan ayında bedelliyi ödedim ve bu ayın 28 inde galiba açıklanacakmış askerlik yerleri. Covid-19 aşısı olmadım bunla ilgili bi sorun yaşar mıyım bilen veya yakın zamanda giden var mı ? Ayrıca bedelli yapanlara soruyorum tavsiyeleriniz nelerdir ?
Teşekkürler..