• 22-01-2022, 23:45:22
    #1
    Merhaba,
    2020 nisan ayında bedelliyi ödedim ve bu ayın 28 inde galiba açıklanacakmış askerlik yerleri. Covid-19 aşısı olmadım bunla ilgili bi sorun yaşar mıyım bilen veya yakın zamanda giden var mı ? Ayrıca bedelli yapanlara soruyorum tavsiyeleriniz nelerdir ?
    Teşekkürler..
  • 22-01-2022, 23:49:40
    #2
    28 ocağı bekliyorum bende zaman geçmez oldu bakalım hangi aya atacaklar.
  • 22-01-2022, 23:51:33
    #3
    CavitUcaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    28 ocağı bekliyorum bende zaman geçmez oldu bakalım hangi aya atacaklar.
    hayırlısı olsun hakkımızda hocam, aşı oldunuz mu siz
  • 22-01-2022, 23:52:01
    #4
    hfhml adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlısı olsun hakkımızda hocam, aşı oldunuz mu siz
    2 doz biontech oldum 2 ay önce
  • 22-01-2022, 23:54:22
    #5
    CavitUcaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 doz biontech oldum 2 ay önce
    ben olmadım umarım bir sorun yaratmazlar
  • 23-01-2022, 00:48:04
    #6
    Platin üye
    28 ocağı bekliyorum bende, aşıyı olmanız şarttır diye düşünüyorum hocam
  • 23-01-2022, 01:02:08
    #7
    Emsar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    28 ocağı bekliyorum bende, aşıyı olmanız şarttır diye düşünüyorum hocam
    yok hocam şart koşacaklarını sanmıyorum ama test konusunda 2-3 günde br test felan isterlerse o yorar diye düşünüyorum aslında.. yani umarım şart koşmazlar
  • 23-01-2022, 01:06:31
    #8
    sorun çıkacağını sanmıyorum.yaptırma belkide seni orda ayrı bir birime alırlar.belki avantajın olur.
  • 23-01-2022, 01:18:44
    #9
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sorun çıkacağını sanmıyorum.yaptırma belkide seni orda ayrı bir birime alırlar.belki avantajın olur.
    yani ben de sanmıyorum hocam aslında ama yine de içimde bir kuşku yok değil.