• 22-01-2022, 13:22:12
    #10
    AI Prof. ✍️
    30 TL hangisi hocam? 🤔

  • 22-01-2022, 13:23:17
    #11
    🙂 2 senedir bizim ekip buluşmaya kahvehaneye gidiyoruz. Tost, çay, oralet falan kişi başı en fazla 15 20₺ tutuyor. Türk kahvesi de var isteyene 😅

    Şaka bir yana, her geçen gün dünü aratıyor...
  • 22-01-2022, 13:24:11
    #12
    Evde içmek en güzeli hocam. 🙂
  • 22-01-2022, 13:24:22
    #13
    mfcnsz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    30 TL hangisi hocam? 🤔

    Hocam böyle kalsa iyi büyük boy, yumuşak içim ekstra şurup murup derken istediğin tadı ancak 30₺’ye bulabiliyorsun bunlar en soft hali ve küçük boy fiyatı muhtemelen
  • 22-01-2022, 13:27:52
    #14
    mfcnsz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    30 TL hangisi hocam? 🤔

    O kadar art niyetli bir tavır ki... Konu sahibi dışarda oturmaktan bahsetmiş, biraz para harcamaktan, gezmekten bahsetmiş. Yemeksepeti n'alaka gerçekten.
  • 22-01-2022, 13:28:52
    #15
    Bizim kahvede çay 1,5₺
  • 22-01-2022, 13:36:25
    #16
    AI Prof. ✍️
    Hocam sen de Türkiye'de yaşadığını unutup, şurup, özel kahve çekirdekleri ile kendini şimartmissin...

    bbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam böyle kalsa iyi büyük boy, yumuşak içim ekstra şurup murup derken istediğin tadı ancak 30₺’ye bulabiliyorsun bunlar en soft hali ve küçük boy fiyatı muhtemelen
  • 22-01-2022, 13:38:35
    #17
    AI Prof. ✍️
    Gereksiz duyarcı, okuduğunu anlamakta zorluk çeken arkadaşım orada Starbucks yazıyor. Starbucks fiyatları her yerde aynı, havalimanları hariç. Konu sahibi çay ve kahveden bahsetmiş. N'alaka?! Art niyetli olan yorumunuz ve tavrınız.

    bhyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O kadar art niyetli bir tavır ki... Konu sahibi dışarda oturmaktan bahsetmiş, biraz para harcamaktan, gezmekten bahsetmiş. Yemeksepeti n'alaka gerçekten.
  • 22-01-2022, 14:02:57
    #18
    nescafe mocha 2 tl hocam oda kahve buda kahve