🙂 2 senedir bizim ekip buluşmaya kahvehaneye gidiyoruz. Tost, çay, oralet falan kişi başı en fazla 15 20₺ tutuyor. Türk kahvesi de var isteyene 😅

Şaka bir yana, her geçen gün dünü aratıyor...