Konu
Nerede kahve içeceğiz artık?
22-01-2022, 13:23:17
#11
bhyilmaz
🙂 2 senedir bizim ekip buluşmaya kahvehaneye gidiyoruz. Tost, çay, oralet falan kişi başı en fazla 15 20₺ tutuyor. Türk kahvesi de var isteyene 😅
Şaka bir yana, her geçen gün dünü aratıyor...