• 22-01-2022, 12:09:36
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar,
    webloy blog siteme tema yaptırmayı düşündüm ve fiyatları arkadaşlardan almıştım ancak bazı sorunlar çıkınca finansal yönden biraz sıkıntılara girdim. Bende yeni tema arayışına girdim ve bir tane tema giydirdim siteye. Tema %70 hoşuma gitti ancak sizlerin de fikirlerini düşüncelerini almak istedim çünkü sizlerin fikirlerini düşüncelerini önemsiyor ve dikkate alıyorum

    Tema ismi: Awaken
    blog adresim: webloy.net
  • 22-01-2022, 12:11:06
    #2
    Logo web sürümünde ortalı değil hocam
  • 22-01-2022, 12:11:42
    #3
    Ben pek beğenmedim çok soğuk duruyor nedense.

    Ayrıca üstte büyük bir boşluk var sanırım slider bölümü.

    https://prnt.sc/26hd1xh
  • 22-01-2022, 12:11:51
    #4
    Üyeliği durduruldu
    cinars adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Logo web sürümünde ortalı değil hocam
    Evet, şuanda onunla uğraşıyorum hocam
  • 22-01-2022, 12:12:26
    #5
    WhySakaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet, şuanda onunla uğraşıyorum hocam
    <center></center> kullanmayı deneyin
  • 22-01-2022, 12:13:23
    #6
    Anlamsız geldi, bazı resimler yok.
  • 22-01-2022, 12:14:19
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Slider da nedense büyük resim gözükmüyor Önerebileceğiniz tema var ise yazarsanız sevinirim
  • 22-01-2022, 12:33:35
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Tema değiştirdim arkadaşlar
  • 22-01-2022, 13:26:20
    #9
    https://pagespeed.web.dev/report?url...y.net%2F&hl=en
    baya kötü :/

    Time to Interactive
    8.5 s