Merhaba arkadaşlar,
webloy blog siteme tema yaptırmayı düşündüm ve fiyatları arkadaşlardan almıştım ancak bazı sorunlar çıkınca finansal yönden biraz sıkıntılara girdim. Bende yeni tema arayışına girdim ve bir tane tema giydirdim siteye. Tema %70 hoşuma gitti ancak sizlerin de fikirlerini düşüncelerini almak istedim çünkü sizlerin fikirlerini düşüncelerini önemsiyor ve dikkate alıyorum
Tema ismi:
Awaken
blog adresim:
webloy.net