multi üyeyi nereye şikayet edebilirim? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
multi üyeyi nereye şikayet edebilirim?
3
●
129
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
multi üyeyi nereye şikayet edebilirim?
17-01-2022, 22:12:45
#1
mehmettbozkurt
Üyeliği durduruldu
önceden forumda bir çok kişinin canını yakmış, birden fazla multi üyeliği kapatılmış bir kullanıcıyı nereye şikayet edebilirim?
17-01-2022, 22:13:24
#2
Gizem
EGY Medya LTD
https://www.r10.net/sikayetim-var/24...t-basligi.html
17-01-2022, 22:13:33
#3
BurakKeskin
https://www.r10.net/sikayetim-var/24...t-basligi.html
kanıtlarınız ile yazabilirsiniz.
17-01-2022, 22:15:25
#4
Felix
Tam da
buraya.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler