Selamlar iyi akşamlar dilerim.
Halihazırda bulunan takip sistemleri firmam için müşteriden kargo ile sözleşmeleri imzalatıyorum. İmzalıyor bana geri gönderiyor 6 sayfalık bir kağıt parçası ama kargo süreci ile çok zorlandığım için EULA ile imzalatacağımı ilettii bazı arkadaşlar bu konuda bir fikri olan bana bu konuda yardımcı olabilir misiniz ?

Şimdiden yürekten teşekkürlerimi iletiyorum. Sağlıcakla