Aracımı 6 Ay Nasıl Korurum (Branda) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Aracımı 6 Ay Nasıl Korurum (Branda)
21
●
539
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Aracımı 6 Ay Nasıl Korurum (Branda)
1
2
3
17-01-2022, 17:31:27
#10
AOK
Adam 250 TLnin derdine düşmüş kaplı otopark diyorsunuz
Hocam kimse yok mu araca göz kulak olacak ?
17-01-2022, 17:43:56
#11
lancewood
250tl'nin altında mantıklı bir yol ben bulamadım.
17-01-2022, 17:46:23
#12
Sckn
Verin bir dostunuza 6 ay kullansın
17-01-2022, 17:46:54
#13
Versace
Üyeliği durduruldu
Güvenilir bir kapalı otopark ile anlaşın hatta araç belli bir günde bir çalıştırılsın veya tanıdığınız ailenizden birisi bu işlemi yapsın
17-01-2022, 17:47:57
#14
ipekBilisim
Güvenilir birilerine kiraya verin. 6 ay en az 25 bin TL bırakır
17-01-2022, 17:52:17
#15
Zeki
Ücretsiz kapalı otoparklar var. Oralara bırak
17-01-2022, 17:56:52
#16
Cloud Viba
Kurumsal PLUS
ipekBilisim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Güvenilir birilerine kiraya verin. 6 ay en az 25 bin TL bırakır
6 ay sonra araba vidalarını alır eline gezer
17-01-2022, 18:19:22
#17
LoaPlay
askerlik yapacağınız yere sorun belki yerleri vardır.
17-01-2022, 19:06:05
#18
Yazilimcigenc
Üyeliği durduruldu
çözüm çok kolay. otoparkı olan büyük bir avmye bırakıyorsunuz arabayı üstünede numara falan yazmıyosunuz
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler